My photo
things i can describe bout myself: hardheaded, fun, love to make friends, simple, hardheaded, metalheads, loud, lousy sometimes, movies addiction, non-smoker, funny, straight edge, outspoken, dreaming a lot, love eating, cute, fat, love being myself. i wanna be what i want to be... i don't care wat kind of hardships i will face in my future.... I WILL FIGHT TILL MY LAST DROP OF BLOOD!!!

PRK HULU SELANGOR AKAN DIADAKAN???

Just mendapat perkhabaran yang PRK bahagian HULU SELANGOR lemungkinan akan diadakan kerana ahli parlimennya Datuk Dr Zainal dikatakan tidak dapat menjawat jawatan sebagai ahli parlimen kawasan itu kerana kerap kali sakit...

Ini bagi saya satu peluang balik kepada UMNO SELANGOr yang sememangnya tidur kerana dengan berlakunya pilihanraya ini akan dapat membangkitkan mereka. ye la sebab, chief UMNO (D.S Najib), menjadi chief bagi negeri SELANGOR dan ini adalah langkah untuk mengembalikan selangor kepada BN. Insyaallah.

selain itu, pilihanraya ini juga bakal menentukan tahap sokongan rakyat terhadap PAKATAN HARAM tersebut sama ada mereka masih mempunyai sokongan yang kuat daripada rakyat atau tidak.

Tentang hal pilihanraya ini, ia akan diumumkan oleh PENASIHAT PAKATAN HARAM tersebut DSAI dalam masa terdekat... INSYAALLAH
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Waktu Malaysia

Incubus - love hurts

Followers