My photo
things i can describe bout myself: hardheaded, fun, love to make friends, simple, hardheaded, metalheads, loud, lousy sometimes, movies addiction, non-smoker, funny, straight edge, outspoken, dreaming a lot, love eating, cute, fat, love being myself. i wanna be what i want to be... i don't care wat kind of hardships i will face in my future.... I WILL FIGHT TILL MY LAST DROP OF BLOOD!!!

NAMA ALLAH BOLEH DIGUNAKAN DI DALAM GEREJA DH SKANG NI..



KHALID SAMAD a.k.a KHALID GEREJA



Aq rasa orang yang paling nyenyak tido malam tahun baru ni adalah KHALID SAMAD... yela apa taknya. mahkamah telah memutuskan yang nama ALLAH boleh digunakan di dalam gereja... skang ni manusia sanggup menggadaikan agama demi kepentingan peribadi dan politik. agama kita dipermain-mainkan oleh orang macam ni.. mintak2 anak2 kita dijauhkan daripada hal2 sebegini... NAUDZUBILLAH....

wahai orang melayu, semakin hari ,kita semakin hilang kuasa. Lebih malang lagi apabila kita ada orang seperti Khalid Samad dalam negara kita. Manusia dajal seperti ini sanggup sokong tuntutan orang-orang kristian untuk menggunakan perkataan Allah.

Bagaimana mungkin satu keputusan yang amat penting bagi orang Islam ditentukan oleh seorang hakim yang bukan Islam. Apakah negara kita sudah tiada lagi hakim-hakim Islam ? Semoga ALLAH merahmati kite semua dan membukakan hati mereka sebelum terlambat.

DIPETIK DARIPADA RBF...
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Waktu Malaysia

Incubus - love hurts

Followers