My photo
things i can describe bout myself: hardheaded, fun, love to make friends, simple, hardheaded, metalheads, loud, lousy sometimes, movies addiction, non-smoker, funny, straight edge, outspoken, dreaming a lot, love eating, cute, fat, love being myself. i wanna be what i want to be... i don't care wat kind of hardships i will face in my future.... I WILL FIGHT TILL MY LAST DROP OF BLOOD!!!

Adoiiii!!!! awat la aq xleh ketidoran ni... $^$^&%^*(*&*(&(


Inilah hasil rompakan kedai buku tersebut terhadap diri saya..... ohhhhhhh!!!


Huhuhuhu skang pukul 4.57 pagi... sy melaporkan sari berita penting dari USM PENANG... di sini sy ingin melaporkan bahawa saya xleh tidor akibat penangan tidur siang yang lama iaitu dari jam 3 petang hingga jam 7 malam... Oleh disebabkan itu saya mengalami penyakit insomnia atau dengan kata lain seperti yang diucapkan oleh ibunda saya PUAN JAMALIAH MOHYEN adalah KENYANG TIDOR... sy seronok melihat rummate saya enak dibuai mimpi sedangkan saya masih lagi mencelikkan mata mengadap lappy kesayangan saya serta buku2 novel yang telah sy taburkan wangnya dikedai2 buku seperti BORDERS dan MPH... mereka mendapat kekayaan hasil daripada rompakan mereka terhadap wallet saya yang bernilai hampir RM 300.... Namun begitu, atas desakan yang kuat dari diri ini, saya terpaksa merelakan jua saya dirompak RM 300 bagi menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh saya kini... Saya kini mengalami masalah atau penyakit Kebuhsanan yang amat sangat atau kata saintifik penyakit ini dipanggil KEBORINGAN KEBUHSANAN hasil dari jangkitan virus dari spesis BUHSANIUS BORINGADAE sp....

Oleh itu, saya amat berharap dalam mase 10-15 minit lagi saya dapat menidurkan diri.. saya ade kelas pukul 9..... huhuhuhu...

P/S: BERITA DISUNTING SEPENUHNYA OLEH RADIO TELEVISYEN UGANDA...

"BERKATA AKU DALAM DIAM"
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Waktu Malaysia

Incubus - love hurts

Followers