My photo
things i can describe bout myself: hardheaded, fun, love to make friends, simple, hardheaded, metalheads, loud, lousy sometimes, movies addiction, non-smoker, funny, straight edge, outspoken, dreaming a lot, love eating, cute, fat, love being myself. i wanna be what i want to be... i don't care wat kind of hardships i will face in my future.... I WILL FIGHT TILL MY LAST DROP OF BLOOD!!!

mak abang nak balik!!!

hehehe malam ni aq balik muwo... ala nanti 16 hb aq datang la balik... bosan la dok sni... kalo dok sini belaja makanan akan menjadi double sebab exam week ni perut aq sentiasa lapar... jadi untuk menjimatkan belanja aq balik laaa.... bas kul 10.30 naik bas MAYANG SARI straight smpai kampung halamanku MUAR JOHOR.... hehehehhee

BERKATA AQ DALAM DIAM...
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Waktu Malaysia

Incubus - love hurts

Followers